Retro⏳
Vind i seglen | del 1
Det har ju varit lite dåligt med retro, men här har vi en klassiker!
Retro… Sverige
Anders Averdal har följt min uppmaning och scannat in lite retrobilder. Denna gång på Sverige och vår Americas’ Cup-satsning. Rorkult och pedaler var väl några av innovationerna…