Gotland Runt 2006 – tisdag kväll
Rundar Visby. Gjorde bort oss i havet på ostsidan om ön och figtas nu hårt för att ta oss tillbaka på topp 10. Nedan lite bilder. Start IMS1. Mycket åskådarbåtar och trångt vid styrbordsmärket. Jag satte mina pengar och tidigt ångade Ericsson om! Fin soluppgång måndag natt mellan Nynäs angöring och Salvorev. Möte mellan gammalt […]