Blur³ | Doublehanded Downwind Dash
Planen i lördags var att sticka till Skagen för att hänga på gänget som seglade FSE Robline Skagen Race. Vi hade inte tid att vara med på fredagens ditsegling, men prognosen för söndagen var en sjysst slör hem igen a la den vi hade 2009. Då kunde vi vara med utom tävlan. Jag och Magnus […]