En orgie i kolfiber
Victory Challenge hade öppet hus på Lindholmen och presenterade sin nya båt som man började bygga i juni (kolla här hur det såg ut då). Red Bull och mingel med alla som är nåt (ja de som inte är nåt var där också) i Göteborgs seglarvärld… Undertecknad hade missat att ordna tillstånd för att fota […]