Tisdagspilsner
Tog en pilsner med Claes Olivecrona, Magnus Woxén och Patrik Norling som jobbar med hamnen.se, fendern.se, Livetracker och massa annat spännande för oss som gillar segling i allmänhet (och kappsegling i synnerhet)… skall bli kul att se vad de rullar ut inför säsongen som kommer. Fick också höra talas om att Västkustens Seglarförbund hade haft […]