Var vinterförvarar man sin trailerbåt?
Veckans läsarfråga: Var gör man av sin trailerbåt under vintern? Framförallt om man vill mecka lite med den? Helst hade man ju velat ha en “man cave” a la den nedan, där man kunde vara några stycken och hänga ihop? Kanske finns någon som har en lokal över som vi kan bygga om?