Den optimala shorthand-bÄten?
PĂ„ no-crew-forumet pĂ„ Facebook sĂ„ stĂ€lldes följande frĂ„ga: Hur ser den optimala shorthand-bĂ„ten ut om mĂ„let Ă€r att vinna SRS-seglingar? “Den man har”, svarade jag :-) Jag tyckte vĂ€l att man behövde vara lite mer specifik kring var man seglade, vilka race som var viktiga och hur mycket “risk” man var villig att ta. Det […]