M32 Cup Oslo wrap-up
För er som inte har sett den sĂ„ kommer hĂ€r Gustav Morins fina film frĂ„n M32 Cup i Oslo. Inte sĂ„ mycket vind men fint vĂ€der och ett lyckat arrangemang. Och vi hoppas att vi fĂ„r komma tillbaka nĂ€sta Ă„r trots buskörning i hamnen. HĂ€r finns ocksĂ„ spellistan frĂ„n vĂ„r DJ Edvin Edvinsson…