

Related Posts
J/9 seglar
Love perfect sailing conditions to take the J/9 daysailer out for a spin with friends aboard? A northerly breeze of 6-12 kts, clear deep blue skies with puffy white clouds, temps in the mid-60s, a tour of picturesque Newport harbor, the Jamestown shoreline, what could be any nicer? Well, sporting the living room couch-like “love […]
Sweet… J/45
Det skvallras ju alltid om vad som är nästa modell från J/boats. På forumen har många menat att en större J/121 hade varot intressant – som en ersättare till gamla J/145. Men nu blir det i stället en mer cruisingorienterad båt, vilket antagligen är rätt rent kommersiellt. Arcona har ju lyckats bra med både 435 […]
Ny dagseglare… J/9
Responding to a growing need amongst sailors for a more comfortable, simpler and easy-to-own daysailer, J/Boats is excited to announce a sleek new 28 footer (the “J/9”) with perhaps the most comfortable cockpit and easiest-to-manage sailplan in this size range. “With the J/9, we set out to reimagine how to make sailing easier, more relaxing […]
2 Comments
Leave a Reply Cancel reply
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Dec 16, 2007 @ 17:57
Å härmed är det väl bevisat att VC17 är halt?
Dec 16, 2007 @ 21:55
Jag var ruskigt nära att hamna i samma situation för några år sedan med min X-99. Gillar INTE den typen av sjösättning. Båten hade lastats över från vaggan till sjösättningskärran och hamnat lite för långt bak. Nedförsbacke hjälper inte till. Som tur var så hjälpte det att snabbt springa fram samt att 2 snabba klubbmedlemmar hängde sig i förtampen. Behöver jag säga att jag hade bra nära max puls!!