Skip to content

4 Comments

  1. Krister
    Mar 3, 2009 @ 11:06

    Det är detta som kallas overhead.
    PR/Sevice som vi betalar
    MVH

    Reply

  2. Anders R
    Mar 3, 2009 @ 14:07

    Grattis till insikten och välkommen till verkligheten.

    / Anders

    Reply

  3. Krister
    Mar 3, 2009 @ 16:38

    fat head finns oxå som definition
    //K

    Reply

  4. Claes
    Mar 5, 2009 @ 17:45

    Jag tycker det är bra och kul och tänker vara där (igen) på fredag.

    Tidigare körde Gunnar det i egen regi, så kostnaderna för Quantum är nog marginella. Självklart vill både Pannrummet och Quantum locka kunder, precis som alla andra företag. Det här måste vara ett av de mer kostnadseffektiva sätten att marknadsföra sig på.

    Var på ett bra föredrag hos North Sails i Göteborg i Tisdags. Peter “Krull” och Fredrik beskrev starter och taktik. Misstänker att även North har en liten baktanke med sina aktiviteter, nämligen att få fler kunder. Föredraget blir ju inte sämre för det. Fullt hus med intresserade åhörare som fick kunskap och inspiration.

    Min syn på detta är att ju mer aktiviteter i form av föredrag (Tack North), Seglarkvällar (Tack Gunnar & Quantum), Stop-over kvällar (Tack Tres, VIT, VOR m.fl.) samt Expresseglarna och SXK m fl. desto bättre. Att tro att all denna aktivitet skulle kunna gjorts helt på idéell basis är naivt.

    Tvärtom välkomnar jag initiativ och aktiviteter som sprider kunskap och underhållning kring segling i olika former. Att det finns ett vinstintresse bakom ser jag inga problem med.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.