Skip to content

8 Comments

  1. Marcus
    Mar 11, 2010 @ 21:17

    Härligt att man har fendrat av ifall någon annan vill lägga sig intill.
    Man är också klar att sticka direkt när isen släpper, för motorn är ju redan i vattnet…

    Reply

  2. Tizian
    Mar 12, 2010 @ 01:30

    Och badstegen, om man behöver ett dopp efter vårrustningen innan man startar motorn.

    Reply

  3. skipper Worse
    Mar 12, 2010 @ 15:03

    Underbart! och en fin vårdag kan han stå på isen o måla friborden

    Reply

  4. Gert F
    Mar 13, 2010 @ 00:02

    Och de där fula fläckarna(båten var tydligen blå innan) efter stöttorna kan han passa på att måla över.
    Synnerligen avancerat arbete med riggningen av tågvirke runt brospannet.Är det inte olagligt att klättra på brokonstruktioner?
    Fast det är klart,själva parkeringen är nog en aning juridiskt diskutabel!

    Reply

    • Tobbe
      Mar 13, 2010 @ 00:13

      Skit i det formell, o båten med..han håller på att ge upp. Men det var ett bra försök. Kanske för tuff vinter i år….. men 2011 ??

      Reply

  5. Gert F
    Mar 13, 2010 @ 00:37

    Usch,jag lider!
    Allt för många gamla båtar går till graven.Men vad göra?
    Stoppa in allihopa på museum?
    Det är nog bara tidens gång,saknas efterfrågan så försvinner prylarna.

    Hade jag tid och gift mig rikt så skulle jag ha kunnat rädda många båtar.
    Men till vem???

    Reply

  6. Patrick L
    Mar 13, 2010 @ 07:30

    Vad tyder riggningen runt brospannet på? Har båten tagit in vatten och detta är ett försök att då den tät?

    Reply

  7. Vela Blog Mistro - Risparmiare sull’invernaggio
    Mar 17, 2010 @ 09:30

    […] Via http://www.blur.se […]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.