NORLYS nöjer sig inte…
med att gnälla på klubbarna. Man vill att enskilda seglare hjälper till med rapporteringen, och har mailat alla som har LYS-tal i Norge. Med tanke på hur svårt jag som enskild seglare (och bloggare) har att få ut resultaten från sommarens seglingar så förstår jag att det går trögt. Jag väntar fortfarande på resultatlista från […]