Skip to content

9 Comments

  1. Pontus
    Feb 4, 2010 @ 21:15

    Sum of all fears! När man trailar båten i alla fall…

    Reply

  2. Erik Barkefors
    Feb 4, 2010 @ 21:55

    Dålig båt – om det klarar sjögång borde den väl klara ett litet dike ;-)

    Reply

  3. PelleL
    Feb 4, 2010 @ 23:23

    Det där har jag provat…..jag kan inte rekommendera det,,,

    Reply

  4. Team Styrbord
    Feb 5, 2010 @ 11:13

    att vissa aldrig lär sig. Man måste ta hem på storen före gipp och släppa ut efter gippen annars blir det lätt en broach… båten ligger i alla fall inte i vägen för andra

    Reply

  5. Patrick L
    Feb 5, 2010 @ 13:57

    Frågan är ju vad som hände… somnade föraren? Eller var tvungen att väja för något? Det ser ju ut att vara gott om vägren…

    Reply

  6. PelleL
    Feb 5, 2010 @ 14:22

    Mina kunskaper i spanska är obefintliga men om man google-översätter Juanpa’s sida verkar det som dom försökte väja för något slags djur……
    När jag var med (nä jag körde inte..) att välta en J/24 för länge sedan (på autobahn nära kassel) var det den klassiska kombinationen av för lågt kultryck, för hög hastighet och för lång utförsbacke som fick oss på fall

    Reply

  7. Patrick L
    Feb 5, 2010 @ 14:32

    Lågt kultryck, hög hastighet och utförsbacke – du kan ha alla tre, men inte samtidigt :-)

    Reply

  8. mattias allroth
    Feb 6, 2010 @ 08:39

    Man minns ju H-båten som åkte fram oxå :D

    Reply

  9. Peter Gustafsson
    Feb 6, 2010 @ 09:33

    Här är en annan spektulär vurpa:
    http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/tema/article6526201.ab

    Allt märkt med “oops” – http://www.blur.se/tag/oops/

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.