Skip to content

13 Comments

  1. Erik Barkefors
    Dec 23, 2011 @ 19:00

    Tror det Àr en illustration pÄ en motion till ISAF angÄende max burkning ;-)

    Reply

  2. jonas
    Dec 23, 2011 @ 19:11

    Tomten kommer

    Reply

  3. Peter P
    Dec 23, 2011 @ 19:12

    om det Àr railing sÄ Àr det riktigt lamt. Ut med överkroppen o armarna.

    Reply

  4. Pelle P
    Dec 23, 2011 @ 19:14

    NĂ„got “julkul” pĂ„ Yacht Research Unit????

    Reply

  5. sillstryparn
    Dec 23, 2011 @ 19:54

    TrÀsmak pÄ railen

    Reply

  6. Johnny
    Dec 23, 2011 @ 20:05

    En IOM med TrĂ€gastar….

    Reply

  7. Gert F
    Dec 23, 2011 @ 20:24

    Yachting crash test dummies I wood say.

    Reply

  8. x-mike
    Dec 23, 2011 @ 22:27

    vindtunneltest för att se om hur man optimerar burkande gastars placering, tĂ€tt ihop för att minimera turbulens eller mer utspritt för att optimera lasten…..

    Reply

  9. Stefan Almers
    Dec 24, 2011 @ 00:17

    Dockside

    Reply

  10. Peter Gustafsson
    Dec 25, 2011 @ 19:47

    Mycket riktigt besĂ€ttningen pĂ„ en TP52 i vindtunneln i Auckland. Just randeffekter kring skrov, överbyggnad, besĂ€ttning och underlik pĂ„ segel gör mycket större skillnad Ă€n vad man tror…

    Reply

  11. Johan o
    Dec 25, 2011 @ 19:57

    I Expressklassen har droppformade kroppar visat sig vara snabbt.

    /Mera grÀdde i vinter

    Reply

  12. BD Fisken
    Dec 26, 2011 @ 10:53

    Nu riggas isjakten, trots sÀmsta isarna pÄ hundra Är. HÀr skall Äkas!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.